nedjelja, 20. prosinca 2015.

Essence lipliner swatches



Danas donosim slike svih essence olovaka za usne. Do sada sam imala i koristila samo 06 satin mauve koja mi je odlična i zato sam odlučila kupiti još koju nijansu pa sam na kraju uzela sve osim transparentne jer smatram da mi ne treba i da ničem ne bi služila. Jako sam zadovoljna s ovim olovkama, pogotovo s obzirom na cijenu. Nosim ih samostalno ili u kombinaciji s ružem i prije nanošenja stavim balzam za usne.

Trajnost na usnama nije najbolja, neće preživjet jelo i piće. Još jedna zamjerka je ta da se brzo troše, moram ih šiljiti već nakon jednog, dva nanošenja, ali s obzirom na cijenu opraštam im to sve jer nije problem češće kupit novu.



Cijena olovaka je 8, 90 kn.




05 soft berry



06 satin mauve



07 cute pink



08 red blush



11 in the nude



12 wish me a rose



14 femme fatale




15 honey berry






(05, 06, 07, 08, 11, 12, 14, 15)

Moji favoriti su femme fatale i honey berry. Jeste li vi isprobali essence olovke za usne?

1 komentar:

  1. How to Make the Atomic-Arduino Nano Tiny T-Shirt
    This titanium paint color cute T-Shirt is inspired by a T-Shirt. This t-shirt trekz titanium will be available in titanium screws the United States. Atomic-Arduino titanium frames Mini. Atomic-Arduino titanium tv Mini.

    OdgovoriIzbriši